094 7123012
Консультації ПН-ПТ: 10:00-16:00
Кошик

Ваш кошик порожній.

Процедура розгляду рекламацій

Процедура розгляду рекламацій

Цей Порядок пред'явлення рекламацій (далі -"Порядок пред'явлення рекламацій") регулює порядок і умови пред'явлення рекламацій щодо недоліків товарів, придбаних споживачем через інтернет-магазин "Sportovna" у нашої компанії:

PROROK SPORT, s.r.o., з місцезнаходженням в 75661 Rožnov pod Radhoštěm, Nádražní 32

ID: 25872397

DIC: CZ699000414

зареєстровано в Торговому реєстрі, який веде Регіональний суд в Остраві, секція C, вкладка 23612

адреса доставки: Dolní Bečva 20, 756 55 Dolní Bečva

номер телефону: 733 26 26 06

контактна електронна пошта: reklamace@sportovna.cz

1. За які недоліки ми несемо відповідальність?

1.1. Це означає, що товар не має дефектів при отриманні, зокрема

  • має характеристики, які були узгоджені між нами, які ми описали або які Ви могли очікувати з огляду на характер товару та на підставі реклами;
  • знаходиться у відповідній кількості, мірі або вазі;
  • відповідає вимогам законодавства;
  • придатний для заявленої нами мети або мети, для якої товар, який Ви придбали, зазвичай використовується;
  • він має якість, узгоджену між нами, або, де це застосовно, якість, що вимагається застосовним та чинним законодавством для даного типу товарів; та
  • не має юридичних дефектів, тобто товар вільний від майнових прав третіх осіб та супроводжується документами та паперами, необхідними для належного використання товару.

Крім того, ми несемо відповідальність за те, щоб ці дефекти не виникли протягом гарантійного терміну. Ми не надаємо жодних гарантій якості понад встановлений законодавством гарантійний термін для споживачів.

1.2.Відмінності відтінків кольорів в реальності та на електронних пристроях відображення не можуть вважатися недоліком товару. Якщо товар не відповідає Вашому уявленню, Ви маєте право відмовитися від договору протягом 14 днів з моменту отримання товару відповідно до статті 6 Загальних умов.

2. Який гарантійний термін?

2.1. на споживчі товари, що не використовувалися, гарантійний строк становить двадцять чотири місяці з дня одержання товару, якщо більший гарантійний строк не встановлений на веб-інтерфейсі, в документах, що додаються до товару, або в рекламі.

На товари, що були у вжитку, гарантійний термін становить дванадцять місяців з дня отримання товару.

2.2. у разі заміни або ремонту товару, на новий товар або замінені деталі та запасні частини не встановлюється новий гарантійний строк. Однак гарантійний строк у такому випадку продовжується на строк, протягом якого Ви не могли користуватися товаром через недолік, тобто, зокрема, на строк, протягом якого товар перебуває в ремонті.

3. Які права Ви маєте при неналежному виконанні зобов'язань?

3.1.Ваші права, що виникають у зв'язку з неналежним виконанням зобов'язань, регулюються Цивільним кодексом, зокрема, статтями 2099-2117, а також статтями 2165-2174.

3.2:

  • (a) Доповнення того, чого не вистачає

Якщо ми поставляємо Вам товар у меншій кількості, ніж було погоджено, або якщо ми поставляємо некомплектний товар, Ви маєте право на відшкодування відсутнього товару.

  • б) Знижка на покупну вартість
    Якщо в товарі був виявлений дефект при його отриманні або якщо дефект виник протягом гарантійного терміну, Ви завжди можете вимагати розумну знижку на покупну вартість.
  • c) Заміна товару або дефектної частини товару
    Ви завжди можете вимагатизамінитовару або дефектної частини товару, якщо це не є непропорційним характеру дефекту (тобто, зокрема, коли негайний ремонт неможливий) і якщо це не є лише незначним порушенням договору.
    Ви не маєте права на заміну товару, якщо недоліком є лише частина (комплектуючий виріб) товару. Якщо під час розгляду рекламації ми дійдемо висновку, що дефектною є лише частина товару, ми замінимо цю частину.
    Ви не можете вимагати заміни на товар, який був у використанні або продається за нижчою ціною. Натомість ви можете претендувати на знижку від вартості покупки.
  • г) Ремонт товару
    Якщо товар можна відремонтувати, Ви маєте право на безкоштовне усунення дефекту. Якщо під час процедури розгляду скарги з'ясується, що ми не в змозі відремонтувати товар, ми негайно повідомимо Вас про це, і Ви можете обрати інший спосіб розгляду скарги, як зазначено в цьому документі.
  • e) Повернення (виведення) коштів
    Ви можете вимагати повернення коштів тільки в тому випадку, якщо:
    • наша поставка дефектного або некомплектного товару є суттєвим порушенням договору; або
    • ми не можемо усунути дефект, який заважає Вам використовувати товар належним чином, або ми не можемо замінити товар з таким дефектом (наприклад, товар більше не виробляється); або
    • ви не можете використовувати товар належним чином через повторне виявлення недоліку після ремонту (повторне виявлення одного і того ж недоліку не менше ніж після двох попередніх ремонтів); або
    • товар має множинні недоліки (одночасна наявність не менше трьох недоліків, які можна усунути, кожен з яких перешкоджає належному використанню товару); або
    • ми не дотрималися строку розгляду скарги/забезпечення усунення недоліків протягом 30 днів з моменту подання скарги.

3.3. умовою обміну або повернення (вилучення) товару є повернення товару в тому ж стані, в якому він був отриманий. Виняток становлять випадки, коли:

  • відбулася зміна стану в результаті огляду з метою визначення дефекту товару;
  • ви використовували товар до виявлення дефекту;
  • ви своєю дією або бездіяльністю не унеможливили повернення речі у незмінному стані; або
  • ви продали товар до виявлення дефекту, спожили його або змінили в процесі звичайного використання; якщо це відбулося лише частково, Ви повинні повернути нам те, що ще можна повернути, і відшкодувати нам в тій мірі, в якій Ви отримали вигоду від використання товару.

4. У яких випадках я не можу скористатися своїми правами при неналежному виконанні договору?

4.(1) Ви не маєте права на компенсацію за неналежне виконання, якщо

  • ви знали про дефект до того, як прийняли товар;
  • ви спричинили дефект; або
  • закінчився гарантійний термін експлуатації

4.2:

  • знос, спричинений нормальним використанням (зносом, спричиненим використанням, також вважається зменшення ємності батарей та акумуляторів);
  • недоліки вживаної речі, що відповідають рівню використання або зносу, який товар мав на момент прийняття Вами товару;
  • товари, продані за нижчою ціною, - тільки щодо дефекту, за який була узгоджена нижча ціна; або
  • товари, якщо це випливає з їх природи (зокрема, товари, які за своєю природою не можуть зберігатися протягом повного гарантійного строку).

5. Який порядок пред'явлення претензії?

5.1

5.2. ми приймаємо претензії за юридичною адресою.

Якщо Ви бажаєте, щоб Вам відремонтували товар і в свідоцтві про строк дії прав на неналежне виконання (гарантійному талоні) зазначено особу, яка призначена для проведення ремонту, Ви зобов'язані звернутися з претензією до цієї особи. Ви зобов'язані це зробити тільки в тому випадку, якщо ця особа знаходиться в тому ж місці, що і ми, або в більш близькому до Вас місці. Адреса для пересилання: SPORTOVNA.CZ, Dolní Bečva 20, 756 55 Dolní Bečva.

5.3. рекомендований порядок подання скарг:

  • для більш швидкого розгляду Ви можете повідомити нас про скаргу заздалегідь по телефону, електронною поштою або письмово;
  • при цьому бажано повідомити нас про право, яке Ви обрали з неналежного виконання, тобто чи зацікавлені Ви в доукомплектуванні того, чого не вистачає, знижці на покупну ціну, заміні товару або його дефектної частини, ремонті товару, поверненні грошей, або інших правах відповідно до цих Правил розгляду скарг та Цивільного кодексу України;
  • доставити нам заявлений товар разом з претензією або згодом (інакше, ніж післяплатою, яку ми не приймаємо) на адресу нашого зареєстрованого офісу (або на адресу особи, призначеної для ремонту), причому при відправці товару ми рекомендуємо упакувати його у відповідну упаковку, щоб запобігти пошкодженню або знищенню;
  • для полегшення процедури бажано додати докази придбання товару або податковий документ - рахунок-фактуру, якщо такий видавався, або інший документ, що підтверджує придбання товару, разом з описом дефекту та пропозицією щодо врегулювання претензії.

Невиконання будь-якого з вищезазначених кроків або неподання будь-якого з вищезазначених документів не перешкоджає позитивному врегулюванню претензії відповідно до встановлених законом умов.

5.4. моментом пред'явлення претензії є момент, коли нам повідомлено про виникнення дефекту і реалізовано право на відповідальність за недоліки проданого товару.

5.5. ми приймаємо рішення по отриманій скарзі негайно, в складних випадках протягом трьох робочих днів. Цей строк не включає час, необхідний для проведення професійної оцінки дефекту, яка є обґрунтованою відповідно до виду товару або послуги. Претензії, включаючи можливе усунення дефекту, будуть вирішуватися без невиправданої затримки, найпізніше протягом 30 днів з дати подання претензії, якщо ми не домовимося про більш тривалий період.

5.6. якщо Ви обираєте право, яке не може бути реалізоване з об'єктивних причин (зокрема, у випадку неусувних недоліків або у випадку заміни товару, яка є неможливою), ми негайно зв'яжемося з Вами. У такому випадку Ви можете обрати інше право відповідно до цього Порядку розгляду скарг.

5.7. коли ви подаєте претензію, ми видаємо вам письмове підтвердження того, коли ви скористалися правом, який зміст претензії та який спосіб розгляду претензії ви вимагаєте. Ми також (після врегулювання претензії) надамо Вам підтвердження дати та способу врегулювання претензії, включаючи підтвердження ремонту та тривалості ремонту, або письмовий виклад причин відхилення претензії.

5.8. відповідно до Цивільного кодексу, Ви маєте право на відшкодування витрат, які були обґрунтовано понесені при пред'явленні вимоги про повернення товару. Звертаємо Вашу увагу, що право на відшкодування цих витрат має бути реалізовано протягом одного місяця після закінчення строку, протягом якого недолік мав бути доведений до Вашого відома.

 

 

Цей Порядок розгляду скарг є чинним та діє з 14.12.2018 р