094 7123012
Консультації ПН-ПТ: 10:00-16:00
Кошик

Ваш кошик порожній.

Умови та положення

Загальні положення та умови

Ці Загальні умови (надалі -"Умови") застосовуються до договорів, укладених через інтернет-магазин "Sportovna", розташований на веб-інтерфейсі www.sportovna.com.ua (надалі - "Веб-інтерфейс"), між

нашою компанією

PROROK SPORT, s.r.o., з місцезнаходженням в 75661 Rožnov pod Radhoštěm, Nádražní 32

ID: 25872397

DIC: CZ699000414

зареєстровано в Торговому реєстрі, який веде Регіональний суд м. Острава, секція С, вкладка 23612

адреса доставки: 75661 Rožnov pod Radhoštěm, Nádražní 32

номер телефону: +380977130993 (Viber, Whatsapp)

контактна електронна адреса: info@sportovna.com.ua,

 

як продавцем

і вами, як покупцем.

 

1. ВСТУПНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Стислий виклад змісту "Умов та положень"

За договором купівлі-продажу ми зобов'язуємося поставити Вам товар, зазначений у Вашому замовленні, а Ви зобов'язуєтеся прийняти цей товар і сплатити нам покупну ціну. Для того, щоб укласти договір, Ви повинні розмістити замовлення і замовлення повинно бути прийнято нами (як зазначено в пункті 2). Інформація про ціни викладена в пункті 3. З можливими способами оплати та доставки можна ознайомитись у статтях 4 та 5. Інформація про можливість відмови від Договору після отримання товару - у статті 6.

1.2. Чи є це споживчим договором?

Це споживчий договір, якщо Ви є споживачем, тобто фізичною особою і купуєте товар поза межами своєї підприємницької діяльності або професії. В іншому випадку це не є споживчим договором і на Вас не поширюється захист прав споживачів відповідно до законодавства та цих Умов.

1.3. Що регулює наші взаємні права та обов'язки?

Перш за все, контракт, який складається з наступних документів:

  • ці Умови, в яких викладені наші взаємні права та обов'язки;
  • Порядок розгляду скарг, якого ми будемо дотримуватися при подачі скарги;
  • Політика конфіденційності, яка регулює захист Ваших персональних даних;
  • умов та інструкцій, викладених у веб-інтерфейсі, зокрема, при укладанні договору;
  • замовлення та його прийняття нами,

а в питаннях, не передбачених договором, наші взаємні права та обов'язки регулюються чеським законодавством, зокрема, наступними правовими положеннями:

  • закон № 89/2012 Зб. законів, Цивільний кодекс, зі змінами та доповненнями (далі -"Цивільний кодекс");
  • закон № 634/1992 Зб. законів "Про захист прав споживачів", зі змінами та доповненнями (тільки якщо ви є споживачем).

Якщо Ваше місце проживання або місцезнаходження знаходиться за межами Чеської Республіки, або якщо наші правовідносини містять будь-який інший міжнародний елемент, Ви погоджуєтеся з тим, що наші правовідносини будуть регулюватися чеським законодавством. Якщо Ви є споживачем і законодавство країни Вашого проживання передбачає вищий рівень захисту прав споживачів, ніж чеське законодавство, то Вам надається цей вищий рівень захисту.

1.4. Як Ви погоджуєтесь з "Умовами та положеннями"?

Відправляючи замовлення, а також підтверджуючи його на веб-інтерфейсі, Ви підтверджуєте, що ознайомилися та погоджуєтеся з цими Умовами.

1.5. Що ще потрібно знати про Умови?

У випадку, якщо будь-яке положення цих Умов є (або стає) недійсним, неефективним або таким, що не підлягає примусовому виконанню, замість нього застосовується положення, яке є найбільш близьким за змістом до нього. Це не зачіпає чинності інших положень Угоди.

Ми можемо змінювати або доповнювати формулювання цих Умов. Ваші права та обов'язки завжди регулюються тією редакцією Умов, відповідно до якої вони виникли. Зміни та доповнення до Умов можуть бути внесені лише в письмовій формі.

2. ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ

2.1. Як укласти Договір купівлі-продажу?

Для того, щоб укласти Договір, Ви повинні розмістити замовлення відповідно до цих умов, і це замовлення повинно бути прийнято нами. Звертаємо Вашу увагу, що презентація товару на веб-інтерфейсі носить інформаційний характер і не є пропозицією з нашого боку укласти договір в розумінні ч. 2 ст. 1732 Цивільного кодексу.

2.2. Як оформити замовлення?

Ви завжди можете оформити замовлення через веб-інтерфейс (заповнивши форму) або будь-яким іншим способом, який ми зробимо доступним відповідно до інформації на веб-інтерфейсі. Замовлення повинно містити всю інформацію, передбачену формою.

Перед відправкою замовлення через форму замовлення Вам буде надано підсумок Вашого замовлення із зазначенням остаточної ціни (включаючи всі податки, збори та платежі). В рамках підведення підсумків у Вас є остання можливість змінити введену інформацію.

Для оформлення заявки на обов'язкове виконання, будь ласка, натисніть кнопку "ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ". Вважаємо інформацію, надану в заявці на обов'язкове виконання, достовірною та повною. Просимо негайно повідомити нас про їх зміну телефоном або електронною поштою.

2.3. чи можна скасувати або змінити вже розміщене замовлення?

Ви можете скасувати або змінити замовлення, яке ми ще не отримали, за телефоном або електронною поштою. Всі отримані нами розпорядження є обов'язковими для виконання. Подальша відміна або зміна замовлення можлива лише за погодженням з нами. Якщо замовлення анулюється таким чином на товари, які не можуть бути вилучені з договору (докладніше див. п. 6), ми маємо право на компенсацію витрат, які ми вже понесли у зв'язку з виконанням договору.

2.4. Як ви дізнаєтесь, що ми прийняли замовлення і коли буде укладено договір?

Ми повідомимо Вас про надходження замовлення. Інформація про надходження замовлення надсилається автоматично і не є акцептом замовлення з нашого боку.

Договір купівлі-продажу укладається в момент отримання Вами підтвердження отримання замовлення від нас на електронну адресу, вказану Вами в замовленні. У разі відсутності підтвердження отримання замовлення, договір вважається укладеним в момент отримання Вами замовленого товару.

2.5. Чи є у Вас можливість отримати договір в текстовому вигляді?

Документи, що складають контракт, будуть надіслані Вам електронною поштою або роздруковані поштою за Вашим запитом. При надсиланні поштою ми можемо попросити Вас оплатити відповідні витрати.

Ми зберігаємо договірну документацію в електронному вигляді. Договір не є доступним для третіх осіб.

3. ЦІНА

3.1. Чи може змінюватися ціна на веб-інтерфейсі?

Якщо ціна, вказана на товар на веб-інтерфейсі або в процесі оформлення замовлення, перестане бути актуальною, ми негайно повідомимо Вас про це. Однак, на отримані замовлення не впливають зміни цін, які відбуваються між моментом розміщення замовлення та прийняттям нами замовлення.

У разі виявлення очевидної технічної помилки з нашого боку в ціні товару на веб-інтерфейсі або в процесі оформлення замовлення, ми не зобов'язані доставляти Вам товар за явно неправильною ціною в силу очевидної правомірності нашої юридичної дії відповідно до статті 552 Цивільного кодексу або в силу помилки відповідно до статті 571 Цивільного кодексу.

3.2. Чи можу я об'єднати знижки на ціну товару?

Будь-які знижки на ціну товару не можуть підсумовуватися між собою, якщо інше прямо не зазначено на веб-інтерфейсі.

4. УМОВИ ОПЛАТИ

4.1. Які способи оплати ми приймаємо?

Оплатити вартість покупки можна наступними способами:

  • післяплатою при отриманні;

Будь-які додаткові способи оплати та будь-які комісії, пов'язані з певними способами оплати, вказані у веб-інтерфейсі.

4.2. Коли має бути сплачена ціна покупки?

У разі готівкового розрахунку ціна сплачується при отриманні товару. У разі безготівкового розрахунку до поставки товару, ціна підлягає оплаті протягом п'яти днів з моменту отримання замовлення, ціна сплачується при надходженні відповідної суми на наш банківський рахунок. Якщо ми не отримаємо оплату вчасно, ми залишаємо за собою право розірвати контракт.

4.3. Чи можемо ми вимагати заставу або передоплату?

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 2119 (1) Цивільного кодексу ми маємо право попросити Вас сплатити повну вартість товару (або завдаток) до його відправлення або доставки.

4.4. Як оформити документи, підтвержуючі оплату?

Погоджуючись з цими умовами, Ви даєте згоду на те, щоб ми видавали квитанції відповідно до Закону № 112/2016 Зб. законів про реєстрацію продажів, зі змінами та доповненнями, а також платежні документи в електронному вигляді.

5. УМОВИ ПОСТАВКИ

5.1. Як ми відправляємо товар?

Способи доставки товару, в тому числі розмір вартості доставки, вказані на веб-інтерфейсі в розділі

Доставка та оплата. Ви можете вибрати конкретний спосіб доставки товару в замовленні.

У замовленні завжди буде вказана остаточна ціна, яка вже включає в себе вартість обраного способу доставки.

5.2. Коли буде поставлено товар?

Термін поставки завжди залежить від наявності товару та обраного способу транспортування і оплати. Однак ми не можемо впливати на терміни доставки зовнішніх перевізників. У разі виникнення проблем щодо термінів доставки, будь ласка, зв'яжіться з нами і ми врегулюємо ситуацію з перевізником.

Товари, які є в наявності на складі, зазвичай відправляються протягом двох робочих днів з моменту отримання замовлення (при відправці товару післяплатою), або з моменту зарахування оплати на наш рахунок (при безготівковому розрахунку (наразі такого способу оплати ще немає)).

Товари, яких немає на складі, відправляються в найкоротші терміни. Про точну дату ми повідомимо додатково.

Поставка товару за цими умовами означає момент, коли товар передається Вам. Якщо Ви безпідставно відмовитеся від прийняття товару, це не буде вважатися невиконанням зобов'язань по поставці товару з нашого боку або відмовою від договору з Вашого боку.

Ви набуваєте право власності на товар після сплати повної вартості покупки.

5.3. Як відбувається приймання товару?

При отриманні товару перевірте упаковку товару на цілісність. При виявленні будь-яких дефектів просимо негайно повідомити про це перевізника та нас. Якщо Ви відмовляєтеся прийняти відправлення з пошкодженою упаковкою, це не вважається необґрунтованою відмовою.

З моменту прийняття Вами товару (або з моменту, коли Ви були зобов'язані прийняти товар, але не зробили цього на порушення умов договору), до Вас переходить відповідальність за випадкове знищення, пошкодження або втрату товару.

5.4. Що буде, якщо Ви не приймете доставку товару?

Якщо з причин з Вашого боку необхідно здійснити повторну поставку товару або у спосіб, відмінний від погодженого, Ви несете відповідальність за витрати, пов'язані з такою поставкою.

У випадку, якщо Ви безпідставно не приймаєте товар, ми маємо право на відшкодування витрат на доставку та зберігання товару, а також будь-яких інших витрат, понесених нами в результаті неприйняття товару.

У разі оплати післяплатою або особистого отримання ми також маємо право відмовитися від Договору. Однак, якщо Ви вже сплатили ціну покупки (у разі оплати до поставки товару), ми надалі маємо право продовжити продаж товару за власним бажанням відповідно до статті 2126 Цивільного кодексу.

6. ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ

6.1. як можна відмовитися від Договору?

Як споживач, Ви маєте право відмовитися від Договору купівлі-продажу без пояснення причин протягом 14 днів з дня одержання товару, а якщо поставка поділена на кілька частин, - з дня одержання останньої поставки. Ми рекомендуємо Вам направити повідомлення про відмову від Договору купівлі-продажу на нашу адресу доставки разом з товаром або електронною поштою і відразу після цього відправити товар на нашу адресу доставки. Для відмови від Договору можна скористатися зразком заяви про відмову від договору. Вся інформація про те, як повернути товари - тут.

6.2. Які наслідки відмови від Договору?

При відмові від договору Договір розривається з самого початку і вважається таким, що не був укладений.

Якщо разом з товаром Вам було передано подарунок за Вашою згодою, Договір дарування втрачає чинність при відмові від нього будь-якої із сторін. Ви повинні надіслати нам подарунок разом з товаром, що повертається.

6.3. Як ви будете повертати нам товар?

Ви зобов'язані повернути нам товар протягом 14 днів з моменту відмови від договору на нашу адресу доставки, в будь-яке наше приміщення або на адресу нашого партнера у Країні, який перешле товар нам. 
Не відправляйте товар післяплатою, ми не зобов'язані приймати його таким чином.

Рекомендуємо вкладати разом з товаром, що повертається:

  • копію накладної та рахунку-фактури (якщо такий був виставлений) або іншого документа, що підтверджує купівлю;
  • письмову заяву про відкликання (на нашому бланку або іншим чином) та обраний спосіб повернення коштів.

Неподання будь-якого з вищезазначених документів не перешкоджатиме позитивній обробці Вашої відмови від Договору  відповідно до встановлених законом умов.

6.4. Коли Ви отримаєте свої гроші назад?

Ми повернемо всі отримані кошти протягом 14 днів з моменту зняття коштів. Зверніть увагу, однак, що ми не зобов'язані повертати Вам гроші до того, як Ви повернете нам товар або доведете, що Ви відправили нам товар.

Крім купівельної ціни, Ви також маєте право на відшкодування витрат на доставку Вам товару. Однак, якщо Ви обрали спосіб доставки, відмінний від найдешевшого способу доставки, запропонованого нами, ми відшкодуємо Вам вартість доставки товару в розмірі, еквівалентному найдешевшому запропонованому способу доставки.

Ми повернемо Вам гроші тим же способом, яким ми їх отримали (якщо Ви не повідомите нам про інший спосіб протягом десяти днів після скасування і не понесете в результаті цього додаткових витрат) або у спосіб, який Ви запросите.

Ви несете відповідальність за витрати на пересилку повернутого товару на нашу адресу, навіть якщо товар не може бути повернутий звичайними поштовими засобами через його характер.

6.5. Що робити, якщо повернутий товар був пошкоджений?

При відправці товарів, будь ласка, загорніть їх у відповідну упаковку, щоб вони не були пошкоджені або знищені.

Якщо ми виявимо, що повернутий Вами товар пошкоджений, зношений, забруднений або частково спожитий, Ви будете нести відповідальність перед нами за це зменшення вартості.

6.6. У яких випадках я не можу відмовитися від Договору?

Відповідно до § 1837 Цивільного кодексу, серед іншого, не можна відмовитися від виконання наступних договорів

  • про доставку товарів, які були адаптовані до Ваших побажань або для Вашої особи;
  • доставка товару в закритій упаковці, який Ви вийняли з упаковки і яка не може бути повернута з гігієнічних міркувань.

6.7. Коли можна відмовитися від Договору купівлі-продажу?

Ми залишаємо за собою право відмовитися від виконання Договору в наступних випадках:

  • ми не отримали від Вас у встановлений термін оплату за товар, або Ви не здійснили поставку товару;
  • товар не може бути поставлений на початкових умовах з об'єктивних причин (в основному тому, що товар більше не виробляється, постачальник припинив поставки до Чеської Республіки тощо);
  • виконання стає об'єктивно неможливим або протиправним.

У разі настання будь-якої з вищезазначених обставин, ми негайно повідомимо Вас про відмову від виконання Договору.

Якщо Ви вже повністю або частково сплатили ціну покупки, ми відшкодуємо Вам отриману суму протягом п'яти днів з моменту виведення коштів, без виплати готівкою на рахунок, який Ви надасте нам для цієї мети або з якого Ви здійснили платіж.

7. ПРАВА, ЩО ВИНИКАЮТЬ ВНАСЛІДОК НЕНАЛЕЖНОГО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ

Ваші права, що виникають у зв'язку з неналежним виконанням зобов'язань, регулюються відповідними загальнообов'язковими правовими нормами (зокрема, статтями 1914-1925, 2099-2117 та, якщо Ви є споживачем, статтями 2158-2174 Цивільного кодексу). При здійсненні прав, що випливають з неналежного виконання, ми будемо діяти відповідно до нашої Процедури розгляду скарг.

8. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ

8.1. Які дозволи ми маємо для здійснення нашої діяльності?

Ми маємо право продавати товари на підставі торгової ліцензії. Наша діяльність не підлягає жодному іншому дозволу.

8.2. Як ми забезпечуємо повернення електрообладнання?

8.3. Як ми розглядаємо скарги?

Ми розглядаємо будь-які скарги через нашу контактну електронну пошту. Ви також можете звернутися до відповідного торгового представництва або Чеської торгової інспекції.

8.4. Які права Ви маєте у разі виникнення споживчого спору?

Якщо Ви є споживачем і якщо між нами виникне спір за Договором, який ми не зможемо вирішити безпосередньо, Ви маєте право передати спір до Чеської торгової інспекції (адреса: Чеська торгова інспекція, Центральна інспекція - Департамент ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; веб-інтерфейс: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, електронний контакт: adr@coi.cz; телефон: +420 296 366 360) або до Асоціації чеських споживачів, z.ú. (адреса: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, веб-інтерфейс: www.konzument.cz, електронний контакт: spotrebitel@regio.cz, телефон: +420 495 215 266) для позасудового вирішення споживчих спорів. Ви можете скористатися цим правом протягом 1 року з дня, коли Ви вперше скористалися правом, яке є предметом цього споживчого спору з нами.

Ви також можете скористатися онлайн-платформою, створеною Європейською Комісією за адресою https://ec.europa.eu/consumers/odr/, щоб подати скаргу на товари або послуги, які Ви придбали у нас, і знайти суб'єкта ADR.

9. РЕЄСТРАЦІЯ НА ВЕБ-ІНТЕРФЕЙСІ

9.1. Як можна зареєструватися на веб-інтерфейсі?

Шляхом реєстрації через реєстраційну форму на веб-інтерфейсі створюється обліковий запис користувача. Будь ласка, зберігайте дані доступу до облікового запису користувача в таємниці. Ми не несемо відповідальності за будь-яке неправомірне використання облікового запису користувача третьою особою.

Інформація, надана під час реєстрації, має бути достовірною та повною. Ми можемо анулювати обліковий запис, який був створений з використанням неправдивої або неповної інформації, без повернення коштів. У разі будь-яких змін Ваших даних рекомендуємо невідкладно внести їх до свого облікового запису користувача.

9.2. Для чого потрібен обліковий запис користувача?

Через свій обліковий запис Ви можете, в першу чергу, замовляти товари, відслідковувати замовлення та керувати своїм обліковим записом. Будь-які додаткові функції облікового запису користувача завжди описані в веб-інтерфейсі.

9.3. Коли ми можемо анулювати Ваш обліковий запис користувача?

Зверніть увагу, що ми маємо право анулювати Ваш обліковий запис користувача без відшкодування коштів, якщо через Ваш обліковий запис відбувається порушення норм моралі, чинного законодавства або цих "Умов та положень".

10. ЗАХИСТ АВТОРСЬКИХ ПРАВ, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ІНТЕРФЕЙСУ

10.1. Чи захищений вміст веб-сайту авторським правом?

Вміст веб-сторінок, розміщених на веб-інтерфейсі (тексти, включаючи умови, фотографії, зображення, логотипи, програмне забезпечення та інше), захищений нашим авторським правом або правами інших осіб. Ви не маєте права змінювати, копіювати, відтворювати, поширювати або використовувати зміст з будь-якою метою без нашої згоди або згоди власника авторських прав. Зокрема, забороняється безоплатний або платний доступ до фотографій і текстів, розміщених на веб-інтерфейсі.

Назви та позначення продукції, товарів, послуг, фірм і компаній можуть бути зареєстрованими торговельними марками відповідних власників.

10.2. Відповідальність та використання веб-інтерфейсу

Ми не несемо відповідальності за помилки, що виникли в результаті втручання третіх осіб у роботу веб-інтерфейсу або в результаті його використання не за призначенням. При використанні веб-інтерфейсу не можна застосовувати будь-які процедури, які можуть перешкоджати функціонуванню системи або створювати необґрунтоване навантаження на систему.

Якщо Ви здійснюєте будь-яку незаконну або неетичну поведінку під час використання Веб-інтерфейсу, ми маємо право обмежити, призупинити або припинити Ваш доступ до Веб-інтерфейсу без будь-якої компенсації. У цьому випадку Ви також зобов'язані відшкодувати нам у повному обсязі будь-які збитки, які, як було доведено, були спричинені Вашою поведінкою згідно з цим пунктом.

Звертаємо Вашу увагу, що натискання на певні посилання у веб-інтерфейсі може призвести до того, що Ви залишите веб-інтерфейс і будете перенаправлені на веб-сайти третіх осіб.

Дані умови дійсні та вступають в силу з 01.01.2023 р