094 7123012
Консультації ПН-ПТ: 10:00-16:00
Кошик

Ваш кошик порожній.

FAQ: найпоширеніші запитання


Як купити товар, який коштує близько або дорожче від 150 євро?

Ми розуміємо, що не всі наші покупці ознайомлені з правилами та умовами митних нарахувань, тому для того, щоб уникнути неочікуваних ситуацій, ми зробили на нашому сайті реєстрацію, яка передбачає додаткову консультацію щодо митних платежів. Наша головна мета - щоб покупець був проконсультований та вчасно отримав своє замовлення. 

Щоб замовити товар, який коштує дорожче 150 євро, просто зареєструйтесь, будь ласка, на нашому сайті. Процес реєстрації нічим не відрізняється від офорлення простого замовлення - той самий набір даних, але після реєстрації наша система Вас впізнає, та Ви зможете купувати товари будь-якої ціни.

У разі якихось проблем із таким замовленням, ПІСЛЯ реєстрації на нашому сайті СПОВІСТІТЬ нас будь-яким зручни для Вас способом (Клієнтська лінія: +380947123012, WhatsApp & Viber: +380977130993, info@sportovna.com.ua). 

Важливо! Якщо Ви здійснили декілька покупок з-за кордону, навіть на різних сайтах, загальна вартість яких перевищує 150 євро, і такі посилки прибули на територію України в один і той самий календарний день, то Вам буде нараховано мито на загальну суму усіх посилок. Тому будьте уважні, робіть такі поупки не в один день.

 

Процес замовлення

 

Як зробити замовлення?

Замовити товар Ви можете самостійно на сайті АБО через наших операторів (Viber, WhatsApp або по телефону).

Потрібна допомога з оформленням замовлення? Детальну інструкцію як створити замовлення Ви знайдете у розділі: Як замовити. Якщо ж у Вас виникли проблеми на будь-якому етапі оформлення замовлення, Ви завжди можете звернутись за допомогою до наших операторів, які Вам допоможуть вирішити конкретну проблему. 

 

Зробив замовлення, але мені ніхто не передзвонив

Ми не дзвонимо клієнтам. Якщо Ви все зробили вірно, Вам прийде автоматичний е-мейл на вказану Вами електронну пошту про Ваше замовлення.

Якщо у нас будуть питання щодо коректності Вашого замовлення (адреса, спосіб доставки, якісь інші моменти), то ми самі з Вами зв'яжемось.

Вам також надійдуть е-мейли про обробку Вашого замовлення та про його відправку з посиланням на відстеження посилки. Вказуйте, будь ласка,  уважно вказуйте свій е-мейл, це важливо для відстеження Вашого замовлення. 

 

Постійно бачу табличку про 150 євро, що робити?

Це просте попередження, що товари, ціна яких вище 150 євро, доступні для наших зареєстрованих клієнтів. Така процедура існує для того, щоб персонально консультувати вас про митні платежі на кордоні України для товарів, ціна яких більше 150 євро. Для можливості купувати такі товари Ви реєструєтесь на сайті та робите таке замовлення зі свого аккаунта.

 

Чи можу я скасувати своє замовлення? 

Так, звичайно, Ви можете скасувати своє замовлення, для цього зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів (+380947123012, WhatsApp & Viber: +380977130993, info@sportovna.com.ua).

Увага! Замовлення Ви можете скасувати лише ДО його відправки з нашого складу.

 

Як і коли я можу вносити корективи у моє замовлення?

Зміни у своє замовлення Ви можете вносити до того моменту, коли замовлення ще не передано на відправку. Для внесення змін, зв'яжіться з відділом обслуговування клієнтів. Якщо зміни стосуються вмісту посилки, нажаль, після відправки це неможливо. 

 

Як сплатити мито?

В момент проходження посилкою кордону Вам надійде від митниці сповіщення на e-mail, viber, whatsap або SMS - там буде сума мита та посилання на онлайн оплату. Тобто оплатити мито можна через смартфон.  Коли митниця побачить цю оплату, вона пропускає посилку далі, посилка потрапляє на митну територію України - тоді Вам надійде ТТН від Нової Пошти.

 

Чи можу я змінити адресу доставки? 

Якщо у Вас виникли непередбачувані ситуації, коли Вам потрібно змінити адресу доставки, Ви можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів, якщо замовлення вже відправлене, Ви можете це зробити на сайті перевізника.

 

Доставка та Оплата

 

 

Як мені оплатити товар?

Можливо два способи оплати - післяплата при отриманні посилки ("наложка") або передоплата карткою (TrustPay).

Післяплата:

  • Оплата здійснюється в момент отримання товару - післяплатою (фіксована вартість за переказ грошей: 159 грн.) 

Передоплата:

  • має бути дозвіл на платежі в Інтернеті
  • ліміт платежів в Інтернеті має бути достатнім для Вашого замовлення
  • має бути дозволена подвійна конвертація (бо отримувач платежу - чеська компанія)
  • має бути вимкнено автозаповнення форм 
  • на Вашому рахунку має бути достатньо власних коштів (не кредитних)

 

Чи можна змінити спосіб оплати?

Так, Ви можете звернутись по допомогу до наших операторів.

Поміняти оплату карткою на післяплату ("наложку") - може зробити оператор за Вашим запитом. У випадку, коли у Вас були відмови від отримання посилок, наступні Ваші замовлення ми відправляємо лише за попередньою оплатою.

Поміняти післяплату на оплату карткою - неможливо, але ми можемо скасувати таке замовлення, а Ви потім  створюєте його заново, з новою формобю оплати.

 

Чи можу я замовити доставку Новою Поштою?

Так, можете замовити доставку Новою Поштою на відділення.

Також працює адресна доставка компанією Meest POSHTA - кур'єром на вказану Вами адресу. 
Кур'єр Meest POSHTA не дає можливості оглянути товар ДО оплати.
Якщо кур'єр не зможе доставити посилку Вам на адресу, Ви зможете забрати її з найближчого відділення Meest POSHTA, Розетка і т.д.

Які терміни доставки замовлення? 

Ми - чеський магазин. Офіс, склад та наші "фізичні магазини" розташовані в Чехії. Відправка також відбувається з Чехії в Україну, посилка проходить митницю, далі йде до Вас українським перевізником Meest POSHTA або Новою Поштою. Весь цей процес займає 5-10 робочих днів з моменту відправки

Чи можу я змінити замовлення після його відправлення?

На жаль, після того, як замовлення потрапляє в руки перевізника, ми вже не в силах будь-яким чином змінити замовлення. Але Ви можете змінити адресу та отримувача, зв'язавшись з обраною Вами поштовою службою. Ця послуга у них може бути платною.

Чи можу я оглянути посилку до її оплати? 

Так, Ви можете оглянути посилку у відділенні Нової Пошти.

Кур'єр Meest POSHTA оглянути чи розкрити посилку до її оплати не дозволяє. Ви маєте візуально пересвідчитись в цілісності упаковки, потім оплатити замовлення, після чого товар стає Вашою власністю. І лише після цього Ви маєте право його міряти, носити і т.д. Якщо товар з якоїсь причини не підійшов або не сподобався, Ви маєте право його повернути протягом 14 днів. Про це докладно йдеться в роздах нашого сайту "Доставка та оплата" та "Повернення товару".


Чи можливо змінювати поточну віртість товару у митній декларації для уникнення мита?

Митну декларацію подає перевізник Zasilkovna на основі фактури, яку отримує від нашого інтернет-магазину. У фактурі вказана поточна вартість товару та вартість послуг (вартість доставки та накладеного платежу).

 

Якщо я сплатив мито, а товар мені не підійшов, то чи повернеться мені мито? 

Якщо товар, за який Ви сплатили мито, Вам з якихось причин не підійшов, то мито, нажаль, не повертається, оскільки сплачені Вами кошти переказуються митним брокером до бюджету України.


Все про товари

Купуючи у нас товар, Ви отримуєте лише оригінальну продукцію. Що це означає?

Ми є офіційними партнерами брендів, які представлені на нашому сайті. Продукція має всі оригінальні ознаки, тобто на товар поширюється гарантія терміном у 2 (два) роки.

Весь товар, придбаний у нашому магазині, підпорядковується цьому правилу (окрім спідньої білизни).

Для більш детальної інформації звертайтесь до нашого відділу обслуговування клієнтів.

Позначки в назві взуття

GTX - мембрана гортекс (Gore-tex)
LTR - шкіряне взуття (Leather)
Wide - модель на широку стопу (приблизно на 10 мм ширша)
CSWP - мембрана ClimaSalomon™ WaterProof

W - жіноча модель (Woman)
M - чоловіча модель (Man) 

 

Як обрати свій розмір взуття?

Щоб підібрати правильний розмір взуття без примірки, виміряйте довжину стопи в сантиметрах.
Розмір взуття залежить від довжини Вашої стопи, а не від довжини устілки (!!!). До того ж, різні бренди мають свої власні розмірні сітки, а також ці розмірні сітки відрізняються для жінок та чоловіків -  тому ми радимо нашим клієнтам уважно ознайомитись з цією інформацією, щоб замовити свій правильний розмір.

Salomon (чоловіче та жіноче взуття) - розмірна сітка та інструкція з малюнком

Salomon (дитяче взуття) - розмірна сітка та інструкція з малюнком

Columbia (чоловіче взуття) - розмірна сітка та інструкція з малюнком

Columbia (жіноче взуття) - розмірна сітка та інструкція з малюнком

Columbia (дитяче взуття) - розмірна сітка та інструкція

Merrell (чоловіче взуття та сандалі) - розмірна сітка та інструкція з малюнком

Merrell (жіноче взуття та босоніжки) - розмірна сітка та інструкція з малюнком

Merrell (дитяче взуття) - розмірна сітка та інструкція з малюнком

Lowa (чоловіче взуття) - розмірна сітка та інструкція

Lowa (жіноче взуття) - розмірна сітка та інструкція

Under Armour

Under Armour (чоловіче взуття) - розмірна сітка та інструкція

Under Armour (жіноче взуття) - розмірна сітка та інструкція

Under Armour (дитяче взуття) - розмірна сітка та інструкція

 

Інші таблиці розмірів (на куртки, рукавиці, шапки тощо) Ви знайдете там, де знаходяться таблиці для взуття, які наведені вище.

Повернення та рекламації 

 

Перш, ніж подати рекламацію

Перш, ніж подати рекламацію, переконайтесь, що дефекти, які виникли на придбаній речі, не є наслідком неправильної експлуатації, механічного пошкодження або неналежного догляду.

 

Як я можу подати рекламацію на товар?

Якщо Ви хочете подати рекламацію на товар, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом: телефоном +380977130993 (Viber, WhatsApp) або електронною поштою: info@sportovna.com.ua 

 

Чи є обмін товару?

Як такого, обміну у нас немає, бо ми знаходимось в Чехії, - є повернення товару. Ви можете відмовитись від отримання на Новій Пошті, ДО оплати товара (посилка сама автоматично повертається назад), або якщо Ви вже після оплати, вже вдома виявили не свій розмір і т.д., тоді це процедура повернення. Товар має потрапити на склад у нас, в Чехії, лише тоді ми маємо привід для повернення грошей Вам.

 

Чи можу я повернути/обміняти частину замовлення?

Так, ви можете. Якщо Ви хочете повернути товар, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом: телефоном +380977130993 (Viber, WhatsApp) або електронною поштою: info@sportovna.com.ua 


Як правильно упакувати посилку для повернення?

Будь ласка, пакуйте обережно, щоб уникнути пошкодження упаковки під час транспортування. Найпростіше використовувати оригінальну упаковку, просто постарайтеся відокремити або заховати оригінальні штрих-коди, які можуть заплутати перевізника під час доставки. Заповнену Форму покладіть всередину посилки, а її фото вишліть нам. Докладно про це читайте в розділі Повернення товару.


Чи можна повернути вживаний товар?

На жаль, повернути вживаний товар неможливо. Ви можете отримати посилку та приміряти товар вдома, як у звичайному магазині. 


Через який час я зможу отримати свої гроші назад?

Ми повернемо ваші гроші на ваш рахунок не пізніше 7 днів з моменту отримання нами товару в Чехії


Як бути з поштовою пересилкою при поверненні товару?

Клієнти сплачують зворотню доставку посилки до Львова (будь-якою поштовою службою), а зі Львова до Чехії пересилка йде вже за наш рахунок. У Львові знаходиться місце збору посилок, а поштовий перевізник ПП "Росан" доставить їх до нас.


Моя посилка прийшла пошкодженою. Що мені робити?

При отриманні посилки найкраще ретельно перевірити її на наявність будь-яких ознак пошкодження. Якщо посилка виявиться у невпорядкованому стані, негайно повідомте про це кур'єра та зробіть відмітку в акті прийому-передачі. Якщо ви виявили дефект тільки після розпакування, зверніться на нашу лінію обслуговування клієнтів протягом трьох днів.


Де мені побачити Інстукцію та Форму для повернення товару?

За цим посиланням Ви можете відкрити та роздрукувати потрібні документи:

Інструкція з повернення товарів та Форма повернення товарів

 

 

Не знайшли відповідь на своє питання?

Зверніться до нашої служби підтримки за адресою info@sportovna.com.ua

+380977130993 (Viber, WhatsApp)